Prohledat tento blog

pátek 16. července 2021

Informace z Literárního klubu Petra Bezruče

Milí kolegové a přátelé autorského webu LKPB a jeho hostů,

jsme na počátku prázdnin. Doufám, že léto prožijeme v pohodě a ve zdraví.

Ráda bych Vám poděkovala za letošní půl rok na webu, kdy jsem od vás dostala spoustu krásných textů k uveřejnění na našem webu. Ale i podnětných nápadů a názorů. Znovu jsem obdržela od Libuše Matysíkové a pořadatelů  email o literární soutěži Andersenova hvězdička, která proběhla v knihovně v Němčicích na Hané. V rubrice se dovíte více, můžete se začíst do prací dětských autorů, kdoví, možná jednou rozšíří naše řady.

Pozvěte na web své kamarády a příznivce, pomozte nám rozšířit čtenářskou obec, společně máme co nabídnout.

Pro Vás, kdo chcete informovat své koley a čtenáře o nové knížce, jsem přidala na web rubriku Nové knihy - recenze a upoutávky, přivedl mě na ni Ivo Fencl. Myslím, že je fajn o sobě dát trochu vědět a tak nějak lehce čtenáři napovědět.

Čas prázdnin má být odpočinkový, proto vás nechci unavovat novými rubrikami, přesto jsem aspoň jednu vymyslela- Křídla.

Přeji vám krásné inspirativní dny a děkuji, že jste, protože díky vám jsme my.


Mějte se hezky Pavlína

https://literatinawebu.webnode.cz/


Žádné komentáře:

Okomentovat