Prohledat tento blog

pondělí 5. září 2022

Z webu LKPB

Milí kolegové a přátelé literárního webu LKPB a jeho hostů,

v srpnu se náš web básní od Petra Koudelky rozloučil s básnířkou paní Irenou Topinkovou. Její tvorbu si můžete na webu stále připomínat. S paní Irenou jsem se poznala jen prostřednictvím emailů a několika telefonátů. Její poezie mě oslovila. Ženský, nepřikrášlovaný pohled na život, na lásku i na společnost. Těší mě, že byla součástí našeho webu.
Prázdniny skončily, léto se pomalu loučí a příroda hledá první nostalgické odstíny podzimu. A právě PŘÍRODA, LIDÉ, ZEMĚ jsou nová témata (a nejen pro tento měsíc), která pro vás tentokrát vybrala básnířka Viola Jíchová.  Já  ještě přidávám téma TY A JÁ.
Přeji vám hezký pestrý a barevný tvůrčí počátek podzimu a těším se na vaše příspěvky. Vy, kteří se cítíte tématy spoutáni, posílejte cokoli jiného. Náš literární web se snaží být různorodý, ačkoli se mnohdy zdá, že to všechno už tu asi bylo, ale psaní je to, co nás naplňuje a spojuje v každé době i v těch náročných a méně veselých.
Mějte se hezky 
za LKPB a jeho autorský web 

zdraví Pavlína



Žádné komentáře:

Okomentovat